Przepis na: Deser gruszkowy

Zgłoś błąd

Składniki( ):

  • dojrzała, miękka gruszka, pół szklanki wody mineralnej, 2-3 łyżeczki kleiku ryżowego

Przepis:

Deser gruszkowy
Gruszkę umyj, obierz, oczyść z gniazd nasiennych i pokrój na cząstki. Podlej wodą i gotuj do miękkości. Ostudź, zmiksuj i dodaj kleik ryżowy.

Deser gruszkowy - Zdjęcia

Wypowiedzi na forum

Wypowiedzi pojawiają się automatycznie i nie muszą dotyczyć opisywanego obiektu
  • Deser gruszkowy z limonkami

    tvnstyle.pl/1326118,1,1334860,programy.html Składniki: - 2 puszki gruszek w syropie - 100 g brązowego cukru - parę kropli esencji waniliowej - 1 limonka - 2 łyżki śmietanki kremówki - świeżo mielony pieprz

  • Niedzielnie się przysiadam...

    deser gruszkowy Wam zostawiam życzę miłego popołudnia:)

  • Re: Gruszka dawać czy nie.

    ja nie ufam sloiczkom, nie spominajac juz o ich smaku :/ plecam deser gruszkowy clearspring, 100% gruszki w gruszce ;) i bardzo smaczne, moj megaalergik zajada az mu sie uszy trzesa. -- zona wierszoklety, matka wierszoplety

  • Re: anielskie smaki...

    My bylismy tam dwa razy. Pierogi rzeczywiscie smaczne, za kazdym razem bralam dwie rozne male porcje, a na deser gruszkowe - boskie! Duzy plus ze mamy tam stosunkowo blisko wiec mozemy dotrzec pieszo i podczas powrotnego spaceru łudze sie ze spalam troche wlasnie pochloniętych kalorii ;)))

  • Re: bitwa o gruszki - wygrana:)

    fotoforum.gazeta.pl/3,0,823584,2,3.html podkraść bezszelestnie i nazrywać, gruszek w fartuszek!:) jutro będzie niedzielny deser - gruszkowy urszulka_kuchcik

  • Re: CZY ktos kupowal deserki DR.WITT/?

    Szymon jadł deser gruszkowo-jabłkowy Dr Witt kilkanaście razy. Skutków ubocznych brak. Ale on już w poważnym wieku 2,5 roku :-)))) i czasem mam wrażenie, że jego żołądek to i drut kolczasty by strawił. -- ...wolę być wredna niż głupia... Do poczytania

  • Re: moje ekstrawagancje sa plynne

    Dostalam wspanialy przepis na deser gruszkowy. Jeden minus-potrzebny jest likier gruszkowy .Cena u nas za 1/4l -okolo $35. No coz, chyba kupie!! Do deseru potrzeba kilka lyzeczek, ale bedzie na zas,nie? Chyba , ze uraczymy sie z kolezanka reszta!!

  • Re: Kończymy ze słoiczkami

    kukurydziany Morelę sparzyć i obrać ze skórki, jabłko obrać. Pokroić owoce na kawałki i poddusić z dodatkiem niewielkiej ilości wody przez ok. 5 minut. Zmiksować i dodać sok jabłkowy do smaku, jeśli trzeba zagęścić kleikiem. 9. DESER GRUSZKOWY - 2 gruszki - sok gruszkowy klarowny - kleik ryżowy lub

Zobacz inne przepisy